Komentarze

Bardzo bym chciała,aby większość odwiedzających mój Blog zostawiło po sobie komentarz. Dzięki temu będę wiedzieć co mam zmienić oraz czy mam jakiś zainteresowanych czytelników,aby kontynuować pisanie kolejnych rozdziałów.
Więc proszę o zostawianie komentarzy tych pozytywnych jak i oraz negatywnych.

niedziela, 3 stycznia 2016

!!!!!!!

     Jak sami zauważyliście na moim blogu przez ostatnich kilku tygodni nie pojawił się żaden rozdział. Nowy rozdział miał sie pojawić kilka tygodni temu, ale ze względu na brak weny nie mogłam nic opublikować. Przecież badziewia nie bede wstawiać na bloga...
     W ostatnich tygodniach nie miałam na nic czasu. Złapałam malutką rutyne szkoła dom, szkoła, dom i nie miałam na nic ochoty a w szczególności na pisanie...Ale spokojnie zakonczę tego bloga, tylko muszę sie zresetować.Nie obiecuję ale postaram się o nowy rozdział na feriach a moze troszkę szybciej nic nigdy nie wiadomo....Najmocniej was przepraszam !!!!!

5 komentarzy:

  1. ^^ spokojnie poczekamy , ale pisz go !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy i czekamy... Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogosfera jest pełna wspaniałych ludzi. Zapewne jesteś jednym z nich. Może chciałbyś opowiedzieć coś o sobie? A może chcesz, aby przeprowadzono z Tobą wywiad? Tak? To świetnie trafiłeś. Wywiady z autorami blogów mangi i anime to blog stworzony z myślą o Tobie! Możesz zgłosić się do jednej z autorek bloga, a potem odpowiedzieć na kilka ciekawych pytań. Nie czekaj - zgłoś się już teraz!

    Zapraszam!
    Wywiady z autorami blogów mangi i anime

    OdpowiedzUsuń