Komentarze

Bardzo bym chciała,aby większość odwiedzających mój Blog zostawiło po sobie komentarz. Dzięki temu będę wiedzieć co mam zmienić oraz czy mam jakiś zainteresowanych czytelników,aby kontynuować pisanie kolejnych rozdziałów.
Więc proszę o zostawianie komentarzy tych pozytywnych jak i oraz negatywnych.

piątek, 8 maja 2015

Prolog

       - Co za brzydal, wyglądasz jak potwór-mówi jeden z trzech chłopaków i popycha mnie na zaspy ze śniegu.
-Jak jesteś z rodziny Hyuga to pokaż nam jaka jesteś silna-dostałam śnieżką w głowę.
        Wszyscy trzej śmieli się ze mnie. Było to w dzień w dzień odkąd zaczęłam chodzić do tej okropnej szkoły. 
        Wszystkie emocje jakie dotąd trzymałam w sobie w jednej chwili wybuchły. Po policzkach zaczęły mi cieknąć łzy. Byłam dopiero dzieckiem a czułam się jakbym miała zaledwie 50 lat byłam strasznie wykończona psychicznie, nie wiem co im zrobiłam czym zawiniłam że są dla mnie tak okrutni.
-Ej wy! Zostawcie ja!-wytarłam łzy i
spojrzałam w kierunku w którym wydobywał się owy głos.W oddali stał blond włosy chłopak o oczach niebieskich jak ocean.
-A ty to kto?-zapytał jeden z prześladowców
-Naruto Uzumaki nie wstyd wam dokuczać dziewczynie-podszedł do jednego z nich i uderzył w twarz tak, że upadł na ziemię, a reszta patrzyła na niego ze strachem. Gdy blond włosy chłopak przybliżył się do nich oni jak na komendę, zerwali się i uciekli. Na wszystko patrzyłam z szeroko otwartymi oczami.
-Nic Ci nie jest-zapytał sie kiedy znalazł sie koło mnie.
-Nie, nic...Dziękuje-otrzepałam resztki śniegu z ubrania.
-Co za gnojki....
-Przyzwyczaiłam sie to tego-mówiłam ze spuszczoną głową.
        Po tych słowach zapadła niezręczna cisza.Byłam tak zawstydzona że nie mogłam wydusić z siebie ani jednego słowa.
-Naruto Uzumaki. Lat 16-usłuszałam i wyciągnął ku mnie rękę.
-Hinata Hyuga. Lat 10-uścisnęłam ją i na mojej twarzy zagościł uśmiech.
-Więc Hinata, miło mi Cię poznać-puścił moją rękę i pobiegł przed siebie.
        Dzięki temu wydarzeniu wiem, że są ludzie którzy są bezinteresowni oraz chcą pomagać innym.Tak jak Naruto

1 komentarz:

  1. Super tak długo szukałam jakiegoś bloga o naruto z małą różnicą wieku . Naprawdę super początek oby tak dalej a ja idę czytać kolejne rozdziały . Powodzenia i weny . ;)

    OdpowiedzUsuń